måndag 30 december 2013

Näst sista dagen 2013

Och troligen sista inlägget. Jag ligger nerbäddad i sängen och väntar på att mitt glittriga Guldiga nagellack ska torka sen hoppas jag få en helnatt. Har varit på Vårdcentralen idag och fick tabletter som skulle vidga och vara slemlösande. Så jag hoppas hoppas hoppas kunna sova hela natten utan att vakna med andnöd. ✊ Kan behövas om förkylda jag ska orka med hela kvällen/natten imon :-) 

Idag har vi annars mest tagit det lugnt. Anton har hjälp mig med morgondagens efterrätt som blev färdig ikväll. Men det lägger jag inte upp bilder på förens imorgon eller på onsdag! :-) det var iaf väldigt roligt att göra och jag hoppas bara det ska fungera som det är tänkt och att det kommer vara riktigt gott oxå ;-/ hehe! 

Nu är det dags att sova för mig och om vi inte hörs imorgon!! 
GOTT NYTT ÅR!! 🎉 Hoppas ni får en toppenkväll och ett riktigt bra slut på 2013... Nu vänder vi blad som kungen hade sagt :-p haha! 
GODNATT! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar