lördag 21 december 2013

Dan före dan, före dan, före...

Bara tre dagar kvar till julafton.. Ändå vill jag stanna tiden precis just nu <3 de här dagarna vi har fram till julafton är de absolut bästa. Julgranen som vi pyntade och ställde in igår har massa julklappar under sig, julgodis i kylen, kokt tomtegröt för första gången, julklappshopping och förväntan.. Vet inte riktigt när det slog om men nu för tiden ÄLSKAR jag verkligen julen. Det var så himla roligt att visa Theo granen i morse! <3

Idag har vi varit inne på Grand, Anton hade alla sina julklappar kvar och jag fixade två till. Hann oxå med en fika med fina Sara och Pål. Och så träffade vi tomten.. framåt tre åkte T och jag hem medan Anton stannade hos sin bror för att kolla på fotboll. 
Ikväll har vi ätit Thai och druckit ett jättegott rödvin, slagit in paket och jag har för första gången kokt gröt. God blev den oxå :-) 

Dock sitter det där i ögat kvar och tyvärr är jag rädd att det trots allt är en jäkla vagel. Blää, så nu ska jag sova för jag är så trött på att ha ont. Så godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar