söndag 1 december 2013

Första Advent!

Äntligen börjar julen, som jag längtat. Igår körde vi ett race med fönster och adventspynt. Anton putsade och jag hängde upp gardiner och satte upp ljusstakar och stjärnor! Blev så nöjd så! :-) 
Idag var jag även ute och plockade mossa så det räcker till alla mina Hyasinter. Längtar tills de slår ut nu :-) 
Steg även upp tidigt som attans idag för att hinna baka lussekatter, fy tusan vad gott det är :-) precis när jag skulle börja på sista plåten vaknade resten av min lilla familj och då ville min lille sockerbagare hjälpa till lite.. 
Hur mysigt som helst <3 nästa år kommer kan troligen göra egna! Vår lille kille :-) så himla häftigt att man snart kommer kunna göra sånt ihop. 
Vid halv 11 kom Jessica och Minnah som vi saknat. Var så roligt att få träffas lite! Och tillslut kom de igång med lek på riktigt..haha sötnosarna! 
Det var vår helg de, i fredags var vi förresten hos Lisa och Frank. Alltid lika roligt att träffas :-) 

Men nu ska jag sova, viktig dag imorgon. Börjar känna mig lite nervös nu. Men hoppas det ska gå bra. Examinationsuppgift på 5 timmar.. Vi får se om jag känner mig nöjd med insatsen imorgon kväll. Så håll era tummar mellan 10 - 15.. Godnatt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar