onsdag 25 december 2013

Juldagen 2013

Första året någonsin som vi bara ska vara hemma på juldagen och inte har något planerat. Och tur va ju det då jag sovit ca 4 timmar inatt för att min hals ha svullnat upp och jag vaknat och inte fått luft eller kunnat svälja. Fruktansvärt obehagligt. Men med hjälp av alvedon fick jag ändå som jag skrev innan 4 timmars sömn. Fast jag känner mig ganska förbi idag. 
Igår hade vi en bra dag med morgonmys och några julklappar fick T öppna. Sen for vi till Älghult där vi åt hos farmor/farfar och sen blev de julklappsutdelning nere hos faster. Tomten var liite läskig först men sen gick det så bra så <3 vår lille tuffing! 

 Vid halv 5 åkte vi tillbaka till Braås för att igen äta julbord och sen var det mer julklappsutdelning.. Med en skitläskig tomte dock tyckte jag den var läskigare än vad Theo tyckte ;-) 
Många julklappar blev det! :-) 
Idag har vi försökt att ordna upp allt och få de på plats. 

Imorgon skulle jag egentligen tränat men eftersom jag inte är riktigt pigg vågar jag inte det. Så istället blir det att åka in tilll stan på mellandagsrean och efter lunch någon ggn kommer mamma och Lasse <3 
Nu ska jag vilja lite! God fortsättning!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar