måndag 2 december 2013

Slut på energi

Jag har inte längre så lätt att bli nervös, men idag.. Jag vaknade typ nervös och kände mig ganska stressad över att jag skulle göra en Examinationsuppgift på hela boken men viste inte vad som skulle komma utan bara att jag hade 5 timmar på mig 😏 när jag väl körde igång kändes det riktigt bra och de första uppgifterna flöt på. Vid halva tiden hade jag gjort lite drygt halva uppgiften och kände mig lugn. Men plötsligt försvann tiden och åter igen kom stressen ifatt mig. Satt tillslut in i det sista med en uppgift jag läst fel på..himla tur att jag gick igenom allt. Men plötsligt dök "5 minuter kvar" upp på skärmen och det var bara att göra det bästa av situationen.. Stressen gjorde att när jag tillslut tryckte på den där inlämningsknappen skakade jag som ett asplöv. Och jag antar att det var där min energi tog slut.. 

Så ikväll har jag bara unnat mig att kolla på tv och det känns så fruktansvärt skönt! Bara slutprovet på 1 timme kvar och det blir på torsdag! 
Nu väntar en evighetsväntan på att denna blåa plutt ska bli grön och förhoppningsvis INTE röd! 

Jag ska sova nu och hoppas min kropp och knopp fyller på med energi inför en fullproppad vecka som börjar med jobb imorgon. Sen tomtekväll på dagis, ska bli såå mysigt :-) 
Så verkar det vara ett väldigt bra avsnitt av Filip och Fredrik ikväll :-p har en sambo som sitter och asgarvar där nere. Låter som en säl-fest :-p haha!

Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar