lördag 18 april 2015

18 april

Jag har kommit på det.. Egentligen har jag väl alltid vetat att jag är lite speciell. Men nu vet jag ;-) innan har det mest varit fin- och fulbullar det handlat om. Ni vet, de fina bullarna i en påse och de fula i en annan. Fulbullarna är tex sånna vi fikat på själva eller när någon av Antons kompisar är här och vill ha kaffe. Finbullarna kommer fram på kalas eller när folk är här som man vill impa på :-p haha! 
Och nu har jag tydligen en hemma/ful blöja och en finblöja i Villes blöjförpackning.....är inte det lite stört så säg. Men jag kan inte låta bli, och hör på detta: jag bli lite smått irriterad på Anton när han tagit en "fin"blöja till natten! Alltså?!? Jag borde kanske skriva in mig på ett behandlingshem... Hahaha! 
Tur att Jag på måndag börjar mitt projekt "få tillbaka en normal kropp" så jag få tänka på annat. Jag börjar ju seriöst bli knäpp! 

Nåväl idag startade vi dan med finfrukost gjord av mig :-) chiapudding med mango och passionsfrukt och nybakade scones. 

Ääälskar verkligen frukost. Speciellt när man hinner göra det där extra och kan sitta länge. Tillsammans! <3 lite extra mysigt när mammi är här oxå! 

Sen har det mer eller mindre varit fullt ös. Mamma tog med V och T på promenad i braås city och diverse lekparker. Medan jag putsade fönster och hängde upp andra gardiner. Anton for iväg på match och när resten av gänget kommit hem igen blev det pannkakslunch och sen fika ute i solen. (Ja vår baksida behöver målas och vi ska fixa detta i vår/sommar) 
Päronbiskvier gjorda i torsdags, i stort sett nybakta. Så alldeles på tok för goda. Inte lätt att låta bli dessa! 😁 

Och gladfisen har varit vaken nästan hela dan! <3 ;-) 

Mycket bra dag med sol och fått saker gjort. Plus att det är lördag och vi alltså har en ledig dag till imorgon. Härligt! 

Tjingeling! 



 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar