söndag 19 april 2015

19 april

Sovmorgon.. Jag längtar efter en sovmorgon. Idag kunde jag fått en, men jag har så svårt för att somna om. Jag får dåligt samvete när Anton går ner med barnen och jag ligger kvar. Imorse somnade jag tilll men så stod Theo och ropade mamma i trappen (han trodde det va Jag som satt nere med Ville) och då vaknade jag igen sen va det omöjligt att somna med den där babbelmakaren där nere. Vi måste köpa fler dörrar i huset ;-) en till Villes rum och en till vårt. 

Hur som helst, det har ju varit en riktigt fin   Dag. Började frukosten med en nyttig smoothie 👏🏼 god som tusan! 
Efter frukosten bakade jag kringlor (få bli morgondagens frukost ihop med chiapudding) 

Där efter åkte vi in till Växjö för Anton skulle hjälpa Alexander hem med nya utemöbler. Jag och Ville passade på att storhandla inför veckan. Sen åt vi allihopa på Jacks. Jädra vad goda pizzor de har. NamNamNam <3 

Väl hemma igen kom Agnetha och hämtade Theo. De skulle på cirkus som Theo har pratat om sen igår. Men väl där vågade han inte gå in.. Han sa att han va rädd för clownerna. Vilket är så lustigt för jag har alltid varit rädd eller känt ett obehag för clowner. Jag har aldrig velat gå på cirkus.. Men jag har aldrig sagt nått om det till Theo. Verkligen konstigt, kan sånt gå i arv? :-p 
Vi få väl se om han vill gå nästa år istället, förra året hade han älskat det. Nåväl! 

Nu ska jag sova... Är lite nervös inför imorgon. Har nämligen bokat in mig på ett spinningpass. Kommer jag överleva?! Min rumpa kommer troligen inte göra det, så hej då från rumpan! ;-) 

Tjingeling 

(PS. Fick fina blommor av Anton igår..eller ja, jag handlade med hans kort. Och eftersom jag förtjänade blommor efter denna veckan tänkte jag att han gott kunde ge mig de. ;-) romantiskt av honom va?! Haha) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar