lördag 4 april 2015

4 april

Ikväll lägger jag mig nöjd och lycklig :-p haha! Jag har haft en riktig toppendag och känner mig så nöjd! Fick börja med att göra klart dagens tårtbeställning som var till Ellie! Grattis Ellie på 1-årsdagen 💕 


En rosa dröm med ljusa bottnar, hallonmousse och glasskräm. Spritsad med en hallonmarängsmörkräm! 
Hoppas ni blev nöjda trotts att utseendet inte blev helt felfritt ;-) 

Sen fortsatte jag med storstädning..eller ja, i pojkarnas rum (känns fortfarande jättemärkligt att säga det i plural, pojkarnas..jag har två liksom <3) började med att sätta Theos nya byrå på plats, flyttade på den lilla byrån in till Villes rum. Flyttade på kläderna..fortsatte med att rensa och städa upp i garderoberna. Och plötsligt stod jag även och putsade Fönstrerna. ;-) det känns så härligt och framförallt en lättnad över att kunna öppna garderoberna och det finns massa plats ;-) 

Igår var vi som sagt på kalas hos Ellen som fyllt 18.. Bjöds på god mat och tårta. Även ett och annat kort blev det med nya selfiepinnen ;-) Anton va speciellt förtjust i den..haha! 
Jättemysig dag och barnen fick leta ägg ute.. Många ägg och mycket godis har det blivit för T denna helgen. Ville fick nappar och en peng istället ;-) 
Ikväll la vi Theo strax innan 7 och Ville efter att han ätit strax efter 7.. Så Anton och jag laddade hem en film från viaplay. Så bra, men jag såg inte riktigt klart hela då jag blev så nedrans trött. Få kolla på resten i morgon! 

Nu ska jag sova! Tjingeling! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar