måndag 27 april 2015

27 april

En såndär dag att känna sig nöjd över. Gick och lämnade T på dagis och hämtade Sixten hos Adde 
Hade besök av Sofie och Casper, va ute och gick en runda. Vara hundvak är bra för konditionen ;-) precis vad jag behöver! 
Trotts att Sixten är en busig och bitig valp är han så försiktig mot Ville. Annat är det mot mig ;-) haha! 

Efter hämtning av barn på dagis, lämning av hund, prat med kollegor, städning och matlagning. Hann jag även med ett litet tabata-pass med fyra olika övningar gånger 8 plus ett 7 minuters pass på appen "7 MWC"
Hade hejjarklack av Theo haha! Som mest stod och gnällde bredvid om att han ville göra så! ;-) 
Anton åkte iväg på träning och strax efter la jag båda killarna som somnade utan större protester. Fick massa tid över ;-) så varför inte lyxa till det med en fruktsallad på mango, kiwi, banan, kokos, pecannötter, mandel och en klick kesella.. Mmm så gott det var! 

Dock är jag dödens trött och imorgon blir en minst lika hektisk dag så,

Tjingeling 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar