lördag 25 april 2015

25 april

Alltså VAD är det med killar och inte klarar av att dricka när man inte är med..?! Glömmer dom liksom bort att de har familj dagen efter.. Min sympati tog slut efter tredje spyan. Själv göra, själv ha. Han glömde till och med bort att skicka ett mess när han satt sig på bussen. Trotts att jag sa till honom två gånger innan han åkte in. Klockan 10...hur kan man "glömma" det på fyra timmar. Nähe, jag blir irriterad. Vi som skulle fått massa gjort denna helgen, sen fick jag åka in för att hämta bilen som blev kvar där inne. Trotts detta är jag jäkligt snäll som handlade mat, dricka OCH snus till honom utan att han bad om det. Jäklar om han inte gottgör mig imorgon! Hm!! 

Pappa kom hit en runda idag som tur va! Så Theo och han busade lite, sen tog vi bilen in till McDonalds och åt
Ronald mcdonald va där, men som tur är gillar inte Theo clowner just nu. Och det är jag tacksam för, tycker nämligen oxå att de är obehagliga. :-/ men T fick en ballong, en T-shirt och en boll. 
Där efter for vi till Biltema, men alltså den butiken.. Man skulle ju kunna handla HUR mycket som helst. Haha! Skulle bara in och köpa ett siliconspray till vagnen för 39.90:- men kvittot stod på 300:- när jag kom ut! :-p självklart välbehövliga saker ;-) 

Nu lägger jag barnen (Theo är i en tro det eller ej en liten mammig period just nu) så han vill helst att Jag sitter inne hos honom Tills han somnar. <3 få passa på att njuta, snart är det väl över igen.. Nu sover han iaf och strax Ville oxå. 

Då ska jag ut i garaget och rengöra/smörja upp vagnen. Sen blir det ev lite frösåning (om det nu är ett ord.haha) 

Trevlig lördag kväll, med eller utan fyllesjuk sambo! ;-) 
Och gårdagens vidriga upplevelse låtsas jag inte om då jag måste försöka glömma för att kunna använda den där toan igen. Dock tänkte jag gå uppe idag för att kunna sitta och kissa i lugn och ro ;-) 

Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar