onsdag 1 april 2015

1 april

I år har jag inte lurat någon denna dag. Annars har jag flera år i rad ställt fram klockan och väckt Anton med ett ryck att han försovit sig till jobbet....hahaha lika roligt varje år och se hur han flyger ur sängen och börja klä på sig.. Det måste ni testa! ;-)) 
Hoppas ni gjort något roligt iallafall! 

Här hemma har vi fortfarande sjukstuga. Theo får knappt behålla nått, igår var den värsta kvällen typ någonsin.. Det är mycket man ska få stå ut med som förälder till ett magsjukt barn, Hua! Tror faktisk inte ni vill veta, men det har att göra med bajs.. 
Lagom kul oxå när respektive ansvarig inte är hemma och man har en ledsen tvåmånaders i soffan (med feber). Inte konstig man är precis slut! Har aldrig tvättat såhär mycket tvätt på såhär kort tid, tvättmaskinen och torktumlaren har gått varm. 
Idag har åtminstone Ville varit feberfri och T har...än så länge fått behålla de sista han fick i sig innan läggdags. Hoppas lite mer matlust kommer imorgon. 

Nu ska jag sova och hoppas på att Ville sover lika många timmar inatt som han gjorde tills idag. Rena lyxnatten med matning vid 22.15, 3.40 och 8.20.. DET skulle jag lätt kunna vänja mig vid.. Bara för det kommer jag säkert få springa varannan timme inatt :-p 

Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar