fredag 24 april 2015

ÅNGEST!

Just nu är jag så arg att jag skakar.. Rädsla gick precis över till hat. Bara herromdagen läste jag att årets spindlar var otäckt stora.. Och uppenbarligen ska dom infinna sig i vårt badrum.. Alltså jag vill aldrig, ALDRIG mer gå in dit. A.L.D.R.I.G!!! Andra ggn detta händer på ett halvår, och självklart ikväll när jag är ensam hemma. Nä det är fan inte okej att de är så stora. Hur ska jag kunna sova i natt när jag vet att den är där nere. Usch! Man hör ju nästan hur den går omkring där nere i badrummet.... (Typ) 

Måste tänka på något annat.. 

Idag började vi med sovmorgon, dels sov Ville 8 timmar utan matning för andra natten i rad <3 och vid sex kom Theo in och kröp ner hos mig sen sov vi vidare till kvart i 9. Verkligen välbehövligt. 
Efter frukost åkte vi till Norrhult. Lek och bus, thaimat, ananaspaj och massa prat. Fint väder på det oxå, tummen upp!

Igår var vi som sagt inne och firade Alle. Men på dagen va Ville och jag inne å tränade sen for vi till sjukhuset och hälsade på min fina mormor. <3 
Lite gos är väl det minsta man kan göra när man är på besök <3 
världens bästa mormor! 

Imorgon ska jag lägga ut det här huset på blocket och sen ska jag börja flyttpacka! 
Godnatt! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar