tisdag 7 april 2015

7 april

Hej vad tiden går.. Snart är semestern förbi :-p HUR kunde det bli april så jäkla fort, och vart är mina fröer jag har beställt?! Hm, få nog kolla upp det där imorgon... 

Idag har vi varit inne på Leos med pappa. Theo sa till mig innan vi åkte att han och morfar kunde åka själva så jag och Ville skulle vara hemma.. Jaha, tack för det ;-) men sen hade han ganska roligt med sin mamma oxå och inte bara morfar! <3 lilla huligan ungen! 

Idag börja jag och Anton vår sockeravvänjning :-/ (misslyckades när pappa bjöd på fika) usch jag har så dålig karaktär. Men imorgon ska jag bli bättre! Gjorde iaf chiapudding igår som jag åt imorse och en tills imorgon. 
Verkligen hur gott som helst, i denna är det mango och passion. Lite lite vaniljpulver (OBS OBS inte socker, utan vaniljpulver.) ;-) 

Nu ikväll har jag fotat och lagt ut mina gravidkläder på tradera. Så har du en liten bulle på jäsning, in och köp "maalinng" där hittar du de! Budgivningen är slut på söndag! 👌 
Hela 15 annonser ligger ute! 


Nu ska jag väcka 2:an så han får äta en sista ggn inför natten. Har fått in väldigt bra rutiner nu med läggning runt halv 8, kvällsmatningen när jag går och lägger mig mellan 22-23 sen vaknar han mellan 3-4 någonting och nästa igen mellan 6-7.30.. Perfekt! Idag sov vi hela familjen (förutom Anton då) till 8.45.. :-) 
Dock förstår jag hur tufft endel har det vid läggdags. Ikväll hade vi två sega ungar som höll igång nästan 1 timme innan de båda sov. Men vi var segare ;-) 

<3 

Tjingeling 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar