lördag 20 februari 2016

75års kalas

Igår blev det inget blogginlägg för jag tyade helt enkelt inte efter en alldeles för lång dag på jobbet... 9 - 18.45... Fy farao! Kändes som halva helgen hade gått när jag väl fick gå hem! Har samma tider nästa torsdag och fredag! :-/ Men sen hoppas jag att jag slipper sånna tider för alltid. Från och med första mars går jag ner till 80%. Så senast enligt schemat är 17. 

Hur som helst så är vi fortfarande inte pigga. Jag och Anton är dunderförkylda och idag vaknade ville med rasliga luftvägar. Få se om det få bli någon medicin inatt kanske. Men vi åkte ändå och firade min farmor som imorgon fyller 75 år! Vi höll oss på avstånd så jag hoppas ju innerligt att vi inte smittad de. 
Först var vi och åt på vidingegården och sen åkte vi till Älghult och fick fika. 
Perfekt för två föräldrar som inte är krya nog att själva styra med massa mat under dagen ;-) och så var det självklart kul att träffa släkten!! 

Tyvärr fick vi ställa in kvällens sällskap då inte familj Lisa/Frank heller va pigga. 
Så här sitter vi i soffan, jag med popcorn och Cola.. Farbror Anton med en mörk öl och bridgeblandning... Haha! 

Trevlig helg vänner! 
Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar