söndag 28 februari 2016

Bra helg ändå!

Fattar inte varför denna satans förkylning inte vill släppa. Idag har jag haft ont i kroppen, ätit alvedon och vilat. Så jäklans irriterande. Men vi har ändå haft en bra helg. Varit en sväng i Kalmar och bara tagit det lugnt. Beställt hem mat och myst framför tv:n. 

Vi har även hunnit träffa familj Lisa och Frank och ätit våfflor hos Arne och Agneta. 

Nu sover båda barnen och Anton är iväg och lämnar bilen hos Nicke. Jag ska ner och slänga mig i soffan. Invänta farmen sen sova. 

Imorgon hoppas jag kunna berätta en grej för er.. Om jag inte kommer fortsätta att bara gnälla om min förkylning vill säga. Imorgon är även min sista dag som mammaledig :-/ sorgens dag är här! From tisdag är det jobb varje dag som gäller. Tur mars är en lugn start. Tagit 2 dagars semester och så bjuder månaden på 2 röda dagar oxå..tackaaaarrr! 
Det kommer nog gå fort till 1 april då vi drar till London! Kul! (Avslutade inlägget med nått positivt ändå ;-) ) 

Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar