söndag 14 februari 2016

Glad alla <3-dag till er

Theo är så förkyld stackarn, han hostar och snorar. Ont i halsen och röd runt ögonen. Men febern verkar iaf gett med sig nu. Igår tog alvedonen slut också så det var bara att köra in till stan och köpa. Självklart passade vi på att äta en alla hjärtansdag middag ;-) pizza, men sjukt goda på Zack's. NomNomNom! 
Imorse vid frukosten fick jag en liten present av Anton. Händer inte varje alla <3 dag liksom. Men jättekul! Blev på riktigt överraskad! Ett presentkort på Grand. Köpte mig en ny tröja inför nästa veckas utmaning ;-) och så var jag inne på Hallbergs guld och hittade ett fint armband som beställdes. 

Vi var bara iväg en liten stund sen ville Theo hem. Han får lite hostattacker och från att ha varit ganska pigg blir han genast väldigt dålig igen. Lilla hjärtat! Båda killarna somnade påvägen hem! 
Sen har det varit mys i soffan för resten av dagen/kvällen... Med några ihop bryt från Ville som tycker det är skittråkigt när brorsan inte är pigg och orka leka med honom. 
Varma mackor till kvällsmat gick hem hos båda ongarna. Och efter det la jag Ville. 
Theo höll sig vaken till sju, men somnade fort han också <3 

Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det farmen med popcorn och Cola ;-) 
Ha en trevlig söndagkväll! 

Tjingeling 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar