måndag 8 februari 2016

Årets farväl och sista kram fram tills april

Började denna veckan med långpromenad runt harshult och karryd med Goa Lina och Åke medans våra stora barn va på förskolan. En ordentlig runda med grymma backar som troligen kommer kännas imorgon! Men självklart fyllde vi på med energi gjord av fika efterråt ;-) det var faktiskt små muffins och då är det väl ändå ok haha! 

Vid 13.45 kom mamma <3 sista gången vi sågs nu innan de åker till Thailand på söndag. Alltid lika jobbigt tycker jag, ännu mer sen jag fick barnen. Vill att de ska träffa mormor fysiskt och kunna kramas och mysas. Vi kommer sakna dom! 
Men mycket bus och mys har hunnits med idag. Ville har visat mormor att han kan gå bara han själv vill ;-) men det går klart mycket fortare att krypa! 
Jag passade på att fixa några släta bullar för imorgon väntas semelkalas här hemma. 

Ääälskar semlor och vi har även ätit det med hetvägg sen jag var liten tillsammans med vår fina gamlafarmor Vivan! Någon mer som ätit det? 

Ikväll var Theo lite hängig innan läggning, men jag hoppas det bara är en slutkörning sedan helgen. Hoppas inte behöva ställa in kalaset imorgon! 
Men nu är det läggning för mig också! 

Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar