tisdag 23 februari 2016

Får snart skrivkramp

Nu börjar det bli sådär tråkigt att blogga. När vi inte gör annat än att ta det lugnt på dagarna eftersom verken jag eller ville är pigga finns det liksom inget att skriva om. Och just nu är det även lite kaos i mitt huvud så jag har lite svårt att fokusera just på att blogga. Jag skulle väldigt gärna skriva av mig om kaoset jag känner just nu. Men sålänge det är en pågående prosses väntar jag lite. 

Ni få stå ut med tråkiga inlägg ett tag till för denna "sjuka" verkar inte alls vilja ge med sig. Hostar så hela magen känns ut och in och tröttheten håller fullständigt på att ta över mig. Så nu ska jag plugga in öronpropparna och sova! Ville hostar också hela tiden så utan öronproppar blir det ingen sömn för mig. 
Godnatt och... 

Tjingeling 

1 kommentar:

  1. Vad skönt att se att man inte är ensam som sover med öronproppar. Trodde nästan jag var det. Ingen jag känner gör det. Jag sover alltid med öronproppar då jag har svårt att somna och min make snarkar. Själv hör jag nästan inget när jag har öronproppar på mig när jag sover. Tycker att det blir så tyst och skönt när man har pluggar in öronpropparna djupt i öronen. Ibland får jag dock lite ont i öronen av dem. Har du något bra tips sköna öronproppar att sova med?

    SvaraRadera