torsdag 26 maj 2016

Besök en torsdag är grejer det

Känslan när man är så trött i soffan att man knappt vet hur man ska ta sig upp för trappen till sängen...när man kommer på att man fortfarande har dyngsurt hår efter duschen. Suck. 
Så störigt för nu efter att ha fönat håret, typ, torrt är jag förståss piggare igen. 

Den känslan har där emot inte min kära sambo som inatt sov i soffan ;-) märkte att han inte kommit upp vid fyra men jag orkade inte gå ner för att väcka honom. Han göra mig iordning och börja med frukosten innan jag tillslut fick gå och väcka honom. Hur kan man sova så en hel natt utan att vakna en endaste gång! 

Ikväll har vi haft besök av familj LinaNicke&Colin. <3 tacos och marängswish. Satte mig ner i soffan första gången vid 21.45.. Kanske inte konstig man är trött ikväll, måste sovs! 
Theo ligger insvept i filen och busar med Ville. Tur filten är så tunn att ungen får luft :-) 

Tjingeling 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar