torsdag 5 maj 2016

Men så härligt, äntligen

På riktigt..det har ju typ varit sommar idag. Wiihoo! Och jag har bränt mig, vad mer kan vara en riktig sommarkänsla än det?! Jo kanske att vi även suttit ute och ätit middagen ikväll! Så så gutt! 

Idag på förmiddagen hämtade Alle Theo och de gav sig iväg mot LeosLekland tillsammans med Lina som även lånat hennes väns dotter Lilly. 
Vi har mest varit ute i trädgården och haft det härligt. Lite fix och trix. Jag har bla skolat om mina gurkor och meloner. Och mellanåt tvättat och hängt tvätten..ute såklart! 
Medan Ville sov passade vi på att ta det lite lugnt och njuta av solen. 
Det var på riktigt så varmt att jag blev tvungen och ha shorts. Helt galet! 

Efter någon timme kom Louise, Nicke, oliver och nya tillskottet Alexander (1 vecka gammal idag). Lilla snutten! Så liten och så otroligt söt! Man blir inte annat än sugen på en tredje. Haha! 
Runt halv 4 var Theo tillbaka hemma.. Dom hade haft det hur bra som helst! 

Efter middagen fick barnen bada, jag tog cyklen till Emma för en liten promenad och snicksnack innan de åker till Kreta på söndag. Nu har Theo somnar och jag ska börja packa till Kalmar lite smått. Vi åker inte förens på lördag, men imorgon ska jag jobba och på kvällen ska jag ut och äta med några gamla kollegor från posten så då hinner jag inte med det :-) 

Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar