tisdag 10 maj 2016

Man få anstränga sig lite

Så var tisdagen gjord och jag har en elak förkylning på gång. Hoppas jag kan trycka bort den till helgen iallafall.. 

Idag hämtade pappa Theo på dagis så jag behövde bara hämta Ville. Så det har varit lek och bus hela kvällen här hemma. Ungarna och pappa va ute medans jag lagade mat, Anton har varit iväg på begravning så han kom hem när båda barnen sov. 
Efter maten myste Theo och pappa i soffan medan jag la en trött och genomförkyld Ville <3 stackarn! 
Sista timmen innan det var läggdags för Theo var vi ute och planterade om physalisen. Sen avslutade vi med lite fotboll innan vi tog kväll med mästerflygarna i soffan ;-) 

En härlig sommarkväll (om det bara kunde vara.) 
Det börja bli dags för växthuset snart, men än får de stå inne på nätterna och ute bara under dagarna. 

När killarna sov och Anton kommit hem gjorde jag lite "fika" att ta med till jobbet imorgon. Det är ju faktiskt chokladbollensDag!! ;-) 
Det gäller att Komma in i gruppen ;-) 

Dags för sängen, tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar