onsdag 18 maj 2016

En bättre onsdag <3

Man kan väl säga att idag har jag haft en heldag med Emma ;-) vi åkte in till jobben tillsammans imorse, åt lunch ihop och efter jobben körde vi ner till stan. Jag hade bokat tid för nya naglar och plötsligt fanns det en tid för Emma oxå ;-) som hon tog! Ungefär tredje gången jag fått henne att börja igen. Haha! 
Och för en gångs skull tog jag lite färg, rosa med lite glitter och ett mönster. Först tyckte jag det blev för rosa, men nu har jag börjar vänja mig! 
Bilden blev lite grynig men det är mörkt här inne nu! Emma tog också en rosa men mycket ljusare och med ett mönster och matt ringfinger. Nöjda blev vi iaf! :-) 

Påvägen hem stannade vi och handlade mat på kvantum. Så när jag kom hem strax före 8 ställde jag mig och lagade mat ;-) potatis- och köttfärsgratäng tills imorgon. Så skönt att slippa stressa med mat och två hungriga och trötta barn efter jobb och dagis! 

Men nu är jag så trött efter en långdag på jobbet och en superdag med underbar vän <3 godnatt och... 

Tjingeling 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar