torsdag 12 maj 2016

Oppsi!

Känns märkligt att det på lördag ska bli dåligt väder igen. Men regn behövs nog nu efter denna värme. Men kolla på dessa bilder, det skiljer 1 vecka och 1 dag. 
Helt sjukt att det gått så fort. Men det märkt, syns och känns. Bilarna är gula och både ville och jag har troligen allergi. 

Hur som helst, vid min lunch idag blev det en tur upp till Sara på Ecco. Inte bra med en vän som jobbar i skoaffär. 4 par skor blev min lunch ;-) absolut inte på Ecco, men ett par på din sko och de andra tre på skopunkten. Men ett rengöringsskum på Ecco där emot ;-) 
Fast liksom 4 par skor för 650:- jag är sjukt nöjd. Imorgon ska jag lätt ha det snyggaste paret innan det fina vädret tar slut. Haha! 


Idag har Anton varit hemma med killarna. Ville har varit mkt piggare och feberfri så imorgon blir det dagis. Misstänker nästa allergi på ville för nu ikväll var han lite konstig i sitt högra öga. Lite vattning typ! 
Men vi få väl se hur det utvecklar sig.. 

När jag kom hem från jobbet var dom inte hemma. Så jag satte mig i solen en stund och hade det gött! Sen grillade A torsk och gjorde en sallad till. Jättegott men jag är redan hungrig igen. Nu sover två nybadade ungar snart och jag ska gå ner och ta tag i mitt liv. Som vanligt! 

Tjingeling 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar