måndag 16 maj 2016

Som ett gift och skönsång

Det finns ett gift för mig.. Alltså på riktigt, det blir som ett gift och jag kan INTE släppa det. Nu är jag där igen! 
UTLANDSRESA.. Jag hatälskar att leta resor, ungefär som endel hänger på hemnet och kollar hus. Iofs är mitt intresse, alltså resor, billigare än hus ;-) Men jag har en sambo som inte fullt lika lätt hoppar på tåget. Jag skulle troligen kunna resa för mina sista ören... Nä kanske inte längre. Men innan jag fick barn, lätt! 

Men denna gången verkar inte Anton så svårövertalad. Kan också beror på att det är tredje gången jag dra upp detta sen vår förra resa för lite drygt 1,5 år sedan (om vi bort ser från London) det var ju ingen solresa. ;-) så han kanske förstår att han snart måste ge med sig. Nåväl vi få se, först ska vi kolla om några vill följa med oss. ;-) 

Nu är det läggedags. Vår lillehuligan var så trött ikväll att han vägrade att äta. Han satt bara och grät stackarn.. Så kl 17.55 låg han i sängen, precis vansinnig fortfarande och vägrade välling. Gick ut från rummet i 1 minut och när jag kom tillbaka tog han (dock lite tveksamt) emot vällingen. Åt upp den och var så trött. Jag gick ur hans rum och började fixa i Theos. Hör hur Ville helt plötsligt ligger där inne och sjunger allt vad han har. Inte bara en liten stund utan i 35 minuter innan han väl somnar.. Roligt, men oväntat efter världens ihop bryt i nästan en timme. Han är faktiskt rolig den lilla ungen <3 

Nåväl. Tjingeling 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar