tisdag 1 januari 2013

2013


Nu har jag helt tappat bloggen på ett tag, men nu är jag tillbaka. Haft fullt upp varje dag och de få dagar det varit lite lugnare har jag försökt att vila bort denna ettriga förkylning! Meen nu hoppas vi på förbättring ;-) Igår var det Nyår så idag är vi inne i 2013. Har idag städat upp lite här hemma efter gårdagens kaos och stress mot nyårsfirandet i Kvarnagården. Sen kom Lisa och Frank på fika och efter det slängde jag ihop en cheesecake som jag lägger upp recept på imon (eller så fort jag hinner) ;-)
Och om en halvtimme ska vi vara hos Emma och Freddan.. Bra start på året med andra ord!

Här är en liten bild från gårdagens smarrigheter.. Hasselnötscupcakes beställning och vår efterrätt som var mjölkchoklad- och vitchokladmousse.. Verkligen en toppenkväll! =)

Gott Nytt År Alla Vänner!!

~2013~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar