torsdag 10 januari 2013

Underbara år.

Känner mig precis slut.. Men har varit på mkt bättre humör. Idag firar jag och Anton 4 år tillsammans <3 känns som det var igår vi bestämde oss för att satsa, samtidigt känns det som att vi alltid känt varandra!

Theo o jag startade dagen med ett BVC möte och oj vad julmaten fastnat på honom :-) 1 kg sen förra månaden. Så nu väger han 7520g och är 66cm lång. Något kort, men vi får väl se om han fått morfars gener. Minst i klassen när han började 7:an, men en av de längsta när han slutade 9:an.. Vi får väl se!
Annars har vi haft en bra dag, lite tårar då och då. Men inte så konstigt, på eftermiddagen fick jag syn på de där små tänderna som håller på att tränga igenom uppe. Förstår att han har ont! Men ikväll (än så länge iallafall) sover han som en prins!

Nu ska jag oxå sova, har varit inne i Växjö och tränat step/styrka. Men nu får det vara bra tills på Söndag. Inväntar träningsverken imorgon eller lördag ;-) härligt, det ska kännas att man lever. Haha! Godnatt!

Bilden är på min mango o passionsmoothie som fick bli kvällsmaten :-) så god!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar