tisdag 8 januari 2013

Öka takten

Igår kom Emma hit och vi var ute och gick en långrunda med vagnarna (över 6km).. Det är tungt med vagnar ska ni veta ;-) Lite extra vikt. Sen lagade vi en smarrig lunch och hade lite vardagsmys nu när Anton är tillbaka på jobbet och julledigheten är över. Sen på kvällen kom vår Januari matkasse, mycket god mat både igår och idag. Kan verkligen rekommendera CityGross matkasse!
Idag knölade jag på Theo jacka, mössa och vantar, sen packade jag ner honom i åkpåsen och jag själv drog på mig regnställ och begav mig ut på en promenad. Absolut inte lika lång som igår, men ett varv i samhället och avslutade på Ica. Efter halva rundan kom jag på att vi glömde Theos napp hemma. Inte bra, men han tjurade inte ihop fören efter att vi varit inne i affären. Så på vägen hem fick Tigers svans agera Stand'in ;-) Helt ok tyckte Theo som glatt tuggade på..mums!


Ikväll har fina Lina och Nicklas varit här. Super mysigt och Theo fick två JÄTTEfina Body..Tusen tack!

Imorgon kör babysimmet igång igen och på kvällen blir det nog in till stan för ett träningspass med bästa Emma. Om vi kommer med från reservlistan vill säga... GODNATT!! 
     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar