söndag 6 januari 2013

Söndagsångest?

Men inte för mig.. Men jag kollade precis instagram och tre av dom jag följer hade lagt upp en väckarklocka-bild :-) skönt att man slipper jobbet..men nu är jag snart i halvtid och om månaderna går lika fort till våren som de gjort i höst. Så kommer jag snart själv få ställa klockan inför första dagen tillbaka på jobbet.. Usch! Men vad jag ska njuta här hemma från och med NU.. Så himla roligt det börjar bli nu när Theo hänger med. Men vi har helt klart fått en bestämd herre ;-) fast vad annat kan han bli med sånna föräldrar haha! <3

Imon börjar även mitt nya liv (igen) bättre lycka denna gången! -TACK!
Tänkte till och med jag skulle ta en för- och sen förhoppningsvis om någon månad även en efterbild på mig. Får väl se om jag lägger upp de bredvid varandra här. :-p blev så inspirerad av Carolina Gynning när hon gjorde så. Jäklar vad hon har kämpat, men världens snyggaste kropp. Födde samma dag gjorde vi oxå så nu jädrar ska här kämpas för att få tillbaka min gamla kropp.. :-)

Nu ska jag sova så jag kan ladda inför min nystart! GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar