söndag 27 januari 2013

Vill inte

Har verkligen haft en toppen helg och vill inte alls gå tillbaka till vardagen igen. I fredags började vi helgen på bästa sett med att träffa Sandra, Emma och Emilia. Vi testade att göra kladdkaka i micron..gick väl sådär ;-) Men det kan nog vara värt att testa igen.

Sen på kvällen kom mamma <3 så Theo skulle hinna vänja sig vid henne. För igår vid 12 for vi iväg för att hämta upp Agnetha och Arne sen även Alexander i Växjö. Agnetha fyller 60 år idag så det blev en överraskningstur till Ronneby Brunn.. Har verkligen haft en toppenhelg och att vara lite barnfria var precis vad vi behövde..

Så nu vet jag vart jag vill fira min 25 årsdag ;-) nu ska jag sova för det blev ingen tidig kväll igår och mitt välmående har väl inte varit det bästa idag :-p själv göra, själv ha! Huu!!!

Helgens bilder !! <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar