tisdag 15 januari 2013

Orättvist

Fasen va less jag blir.. Igår när jag vaknade kände jag mig lite lustig i halsen men det försvann ganska snabbt. Vid 11 mötte jag Jessica för att ut och gå en runda, en runda som hamnade på 6,7 km. Men så igår kväll började jag känna av halsen igen. Och idag ligger jag sjuk. Har haft en jobbig natt där jag vaknat hela tiden och inte kunnat andas. Skulle egentligen hem till Alstermo för att gå till tandläkaren, men det fick jag avboka och med all kraftansträngning jag hade kvar i kroppen åkte jag och hämtade Anton på jobbet. Nu har jag legat och sovit en timme men halsen känns fortfarande som ett sandpapper. huvudet tungt som bly och ont i varenda muskel.
Men det ska väl snart bli människa av mig igen.. Nu ska jag gå ner till Anton och Theo och be om en semla, kanske lite glass och frukt från Ica!!

Tjingeling!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar