måndag 21 januari 2013

envist

Trotts den envisaste förkylningen i världen har det varit en riktigt bra helg :-) super trevlig kväll med Sara och Pål, som vanligt.
Sov dock himla dåligt natten till Söndag pga min hosta.. Men steg upp kl kvart över 6 för att fara mot Ullared vid sju.. Kom dit något senare än planerat ;-) men det va så lite folk. Otroligt skönt, så där svansade jag och Julia runt till kl 17 när varuhuset stängde..

Fick med mig mkt fint hem, men jädrar va dyrt det blev. Man skulle ha något slags bonuskort på Gkås.. Då skulle de fått dela ut minsann.. Ja inte bara till mig alltså, för jag va inte bland de värsta ;-) jäklar va mkt folk har i sina vagnar. Men roligt är det..
Skulle lätt kunna åka var 3:e månad, men jag tror inte Anton skulle tycka det var okej..

Hoppas ni haft en bra helg.. Och den nya veckan började ju bra, med massa ny snö :-) tjooho!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar