lördag 12 januari 2013

Hoppas på snö!

Lördag morgon och Theo har fått för sig att han ska börja vakna vid 8.. Men det blir väl så när han numera somnar vid 20.00.. Nåväl, man behöver inte få dåligt samvete för att man sover bort helgen iaf ;-)
Jag har en ny helgfrukost - halv lingongrova med skinka och tomat, kokt ägg och en smoothie. Gott och nyttigt? :-) så om någon timme få det bli en avokado med keso.. Mums! Så ska jag nog klara mig tills vi ska vara hos fina Julia, Henke och Molle vid fyra. Ska bli så kul att äntligen ses igen <3

Nu ligger vår lille Fis och sover i soffan. Så nu ska jag få lite gjort här hemma innan det blir en lite tur med vagnen. Och det ser mörkt ut på himlen så jag hoppas det kommer snö snart!! Ska lägga ut en galen bild som jag fick av mamma igår kväll, och mer har tydligen kommit.. Ja, jag är avis! :-))

Trevlig helg, Tjingeling!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar