tisdag 22 januari 2013

Beställningar

Förra veckan beställde jag hem kort till Theos fotoalbum och passade då även på att göra några förstoringar.. Agnetha ska efter mycket tjat få en förstoring på Theo i födelsedagspresent. Och hon fyller på Söndag. Så jag tyckte jag var ute i god tid.. Men självklart när de kom hem idag är det inte rätt storlek till ramarna jag har.. Irriterande.. Så nu har jag suttit och letat efter rätt storlek och det finns ta mig tusan inte någonstans. Inte på ifolor, inte på fujidirekt eller på mediamakt. Men tillslut gick jag in på Ernstsonfoto och där fanns det äntligen.

Så nu har jag gjort en beställning på nätet, men så får man hämta de i butiken inne i Växjö. Blev någon hundring dyrare, men nu vet jag iaf att det kommer bli rätt ;-) Hoppas bara de blir färdiga tills på Fredag, men tre arbetsdagar?? Då borde de väl vara färdiga.. Jag ringer imorgon för säkerhetsskull.

Nehe nu ska jag göra popcorn, skiter i det här med att vara nyttig när man är sjuk. Så igår gjorde jag paj ;-) Jodå såatte, det gäller att passa på..haha!
Tjingeling!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar