tisdag 29 januari 2013

Date-Tisdag

Idag har Theo och jag varit i Böksholm hos Emma och Emilia tillsammans med Kamilla och Lova. Vi sex har inte träffats samtidigt sens nyår. Så det va roligt! Och duktiga Emma hade bakat jättegoda citronmuffins, mums! Tog egentligen en för mycket som gör att det blir så där oförskämt många! Men så blir det ju när man ställer fram så gott till kakmonstret Malin ;-)

Ikväll har vi bara tagit det lugnt, mys i soffan efter att vi lagt Theo och nu ligger jag i sängen och ska läsa klart i min tidning. Åt en bra kvällsmat innan med Tee, knäckebröd med skinka och avokado med keso. Så ikväll går jag inte och lägger mig små hungrig :-)

Nu säger jag Godnatt, imon blir det sim och på eftermiddagen ska jag minsann baka. Anton få ta med sig till jobbet ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar