söndag 9 mars 2014

Bara att bryta ihop och..hur va det sen?

Idag har jag haft en riktigt jobbig dag, både fysiskt och känslomässigt. 
När jag vaknade i morse kändes det som jag blivit överkörd av en bil. Jag hade så otroligt ont i kroppen precis överallt. Under natten hade jag knappt kunnat vända mig om. Även ofrivillig "träning" eller rättare sagt kramper i flera timmar ger träningsvärk. Och nej, tyvärr ingen positivt. 

När jag inte mår bra i kroppen och inte kan göra sånt jag vill göra då faller hela jag ihop. Mina känslor har varit utanför kroppen idag känns det som. Jag har saknat min mamma jättemycket, jag har saknar min familj hemma och jag har tyckt det varit jättejobbigt att inte bo nära dom.. 
När vädret är såhär underbart önskar jag bara att hela min familj satt i vår trädgård och fikade på filtar och sen skulle vi hjälpas åt med lite grejer som behövde fixas. Mest bara för att få umgås och bara vara med varandra.. 

Nu är det inte så, men endel dagar kommer det bara ifatt en att det är så jag skulle vilja ha det. Ändå hade vi en toppen förmiddag..  Ute!


Anton grävde upp landet, jag klarade iaf Av att klippa ner iaf 1 (?) buske och sen grillade vi korv innan killarna åkte in på fotboll. Sandra, Jens och Tuvan var förbi en lite sväng oxå. Och så grannpojken som aldrig vill gå hem.. 

Det va de, nu ska jag sova! 
Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar