fredag 14 mars 2014

Inspiration, ide och test

Vilken dag, jag har knappt suttit. Theo vaknade vid sex men somnade om ca 20 min. Japp! 
Men mkt har vi hunnit med, massa bus och mys. Och gått in våra skor ;-) 
Hittade de där små pluttskorna när jag städade i ett skåp. T's första skor, vart tog vår lille bebis vägen. Herregud! 

Men framför allt har jag gjort tårtan jag skrev om igår. Jättekul va det och roligt innehåll. Mormor och kurre va här och fick agera lite testpiloter ;-) 
På söndag kommer Lisette och Markus för att provsmaka inför deras dotter Moas dop. Här kommer lite bilder: 



Behövde öva lite på att göra en krona, så denna tårtan fick oxå lite dopkänsla eller iaf prinsessig. 

Vi hade oxå en extra gäst med idag. Överraskade mormor och kurre med att prata med mamma på Skype. Och Theo började säga momo. Va verkligen en mysig eftermiddag <3 

Trevlig kväll! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar