söndag 2 mars 2014

Vilodag?!

Söndagar ska ju vara vilodag men här hemma har det istället blivit städdag ;-) den ända dagen man hinner med lite. Anton och T var ute och lekte och jag plockade iordning. Bra fördelning ;-) 

I eftermiddag var Sara, Pål och Agnes här på lite fika, denna fetsöndag. Japp eftersom jag surar lite då jag inte kommer  få äta en Semla på fettisdagen så fick det idag bli fetsöndagen :-) troligen blir det en fetmåndag imon..tss! 

Attans så gott, extra gott när det är hemmagjorda bullar med. 

I torsdags hade Lovisa home party för hennes webbshop www.lkliving.se och attans vad mycket fint. Kunde inte låta bli att handla en massa. Och mer hade jag velat ha. Få bli nästa ggn.. 
Här kommer det jag Fick med mig hem <3 
Kuddfodral, sockerburk, kakelplatta, mugg med silverkant och en underbar urna! Fick en tassel på köpet oxå men den har jag inte riktigt fått på plats ännu. 

Fortsatt trevlig söndag alla! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar