måndag 17 mars 2014

Erbjudanden man inte kan tacka nej till :-)

Den här kvällen har varit seg, känner mig så himla rastlös. Har gjort det ett par kvällar nu. Kunde börjat med helgens tårtdekoration men nu blev klockan för mycket. Kommer få sitta ett par timmar och trixa :-) men det ska bli så himla roligt! Många infärgningar ska det bli. 

Imorse fick jag sällskap av en liten fis, tog upp halva sängen ;-)
Sen började dagen med en förfrågning som jag inte alls förväntat mig. Men så otroligt roligt. Något som jag ändå tänkt hade varit så jäkla skoj att hålla på med och nu bli erbjuden.. Aaa blir alldeles pirrig i kroppen av att tänka på det och energi till tusen! Kommer snart berätta mer medan endel av er redan vet då jag skickat några sms om råd ;-) det bästa idag har ändå varit "Man ångrar bara det man inte gör" TACK! Woop woop nu kör viii! 

Så ja många tankar har det varit, fram och tillbaka. Annars har vi mest myst. Och efter T middagslur for vi in till stan för en tillklippning. Det behövdes i det där afrohåret :-)) 
Vid fyra mötte vi upp bröderna Nilsson för att åka till Hertas lägenhet och se om det var något vi ville ha. Kändes så konstig att gå runt där och titta. Men vi hittade några saker vi gärna vill ha som minne här hemma <3 

Påvägen hem släppte vi av de där två igen. Så ikväll har jag suttit själv i soffan, men nu är jag färdig med det. Går upp och läser lite istället :-) 

Godnatt, ska bli väldigt skönt att börja jobba igen imon. Fast denna lilla killen få vara hemma med Anton då febern kommit och gått idag oxå. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar