lördag 8 mars 2014

En riktig pärs

För att göra en lång och oerhört smärtsam historia kort så åkte jag in på akuten igår med värsta tänkbara smärtan i magen. Efter mängder av moffin som inte tog och flera olika röntgen kunde de efter 10 timmar på lasarettet konstatera att jag fått tarmvred från tisdagens blindtarms operation.. Grattis, min största oro gick i uppfyllelse :-/ nåväl allt gick bra, dom fick köra upp mig på operation och öppna mig igen där sen kunde fixa min tunntarm som fått en knäpp när de sytt ihop mig i tisdags. 
Kan säga att i smärta knep detta första platsen på min lista och då har jag till och med fött barn. 

Idag mår jag trotts allt väldigt bra. Har ont i kroppen men inte konstigt efter tio timmars krampande. Känner mig oxå väldigt trött, även det ganska logiskt med tanke på två narkoser inom 1 vecka. Nä fy, nu vill jag bara bli pigg. Och inga mer sjukhusvistelser för mig innan det är dags för småbarn igen eller nått. :-) 
Nu får det fasen vara bra! 

Godkväll! Och imorgon vill vi ha en lika fin och vårfylld dag som den vi haft idag. 👍 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar