måndag 10 mars 2014

Denna trotsperiod

Jag blir tokig på denna unge vi har hemma nu. Han är hur glad som helst men kläderna ska han inte ta av sig, han ska absolut INTE borsta tänderna och jaa, mer eller mindre allt man frågar eller säger så svarar han med ett Neeej.. Han har MÅLAT på  väggen och golvet och tydligen va det absolut det roligaste han gjort eftersom det händer igen. Jäkla ungskrutt till att vara i en trotsperiod, måtte det gå över fort. ;-)

Idag har jag iaf haft en mycket bättre dag, vaknade och kände mig mycket bättre i kroppen. Solen har varit framme hela dagen och jag har till och med suttit ute i en timme och njutit med radion på och en kopp té. Suger i mig all c-vitamin det bjuds på, snart är de säkert snön här igen :-p
Trotts det kunde jag inte låta bli att handla på www.odla.nu vårkänslorna sprudlade, kanske lite väl mycket vårkänslor. Men va fasen, vi har ju grävt upp ett helt land, vi måste ju slänga i nya blommor ;-) Och så ska även årets grönsaker sås nu, så det blev lite pengar. Men uuh så gott vi kommer ha det i sommar och finfina land. haha!



Nu ska jag mysa ner mig i soffan en stund innan det är dags för dejt med kudden!
Tjingeling!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar