måndag 3 mars 2014

Kommer det äntligen på riktigt att försvinna?!

Jaha.. Då vart man renskrubbad med svampar från lasarettet, nytvättade kläder och renbäddad säng. Imorgon är det dags. Jag märker på mitt lättirriterande och nedstämda humör ikväll att nervositeten börja komma smygande. När mamma tog bort sin blindtarm fick hon komplicationer och det där sitter i. 

Jag tror inte jag är rädd för själva operationen, men allt efter och just detta med att sövas. Hur man kommer reagera  på narkosen, jag har väldigt lätt för att bli illamående. Jaja, det märks väl. 

Ikväll har jag iaf bakar scones som nu ligger l frysen och så kokade jag även en omgång risgrynsgröt som jag kan ha till frukost och lunch de första dagarna efter. 
A satte upp ett av målen som T fick i julklapp av mormor! Oj vad kul de va! <3 

Nu ska jag sova, är fruktansvärt trött efter denna långa och tänksamma dag! 
Imorgon ska T och jag ta sovmorgon, sen vid halv 10 ska han till dagis. Jag måste först hem igen för att ta en dusch till med de där skrubbsvamparna och vid 11.30 ska jag vara inne på lasarettet. Vid 11.30 och ingen mat får jag äta..fyy! 

Natti! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar