tisdag 18 mars 2014

Jobbdag

Jobbat första dagen idag efter op och komplikationer och det kändes ju riktigt bra 👍. Ett par gånger kände jag av stygnen som sitter kvar lite här och där. Men jag hoppas alla släpper snart!

Morgonen började dock inte så bra då det var punka på höger fram. Som tur va bor svärföräldrarna nära så jag fick ta deras bil. Plus att Theo inte skulle till dagis. Hade varit kul att få cykla med honom och sen hämtat bil. Phu! 
Men så härligt att det är ljust när man kör till jobbet om morgonen nu. 
Man kan tro att bilden är tagen mitt på dan, för såhär grått har det varit idag. Fy så tråkigt! Och nu ösregnar det ute hör jag. 

Iallafall va A hos läkaren med T idag för att se om det är öroninflammation som spökar igen. Och mycket riktigt var det de. Dubbelsidig till och med...så nu denna gången fick han penicillin. Hoppas det försvinner fort. Så trist för honom att behöva vara borta från dagis igen. 

Så nu när kvällen började närma sig sitt slut gjorde jag fruktsallad till mig och A. Så jäkla gott med jordgubbar, kiwi, mango, banan och physalis. Toppat med grädde såklart.. Nomnomnom!

Nu ska jag sova! Godnatt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar