lördag 1 mars 2014

Lugna helgen!

Vi har en lugn helg och det känns verkligen som det behövdes. Igår var vi uppe hos Agnetha och Arne. Alle och Johan var också med :-) vi var väl hemma strax efter 9 och då var Theo hur trött som helst. Men han var inte ensam ;-) jag hade druckit tre glas vin där uppe och strax efter tio sov både jag och A i soffan. Men pigga var vi i morse :-) 

Idag började vi förmiddagen med fika ihop med de äkta makarna stenmalm. Sen for vi upp på Grand. Letade kängor till T..mm lättare sagt än gjort. Usch så frustrerande. Köpte ett par, men de är bara att lämna tillbaka imon. Så ongen får väl gå utan skor snart :-p
Efter att vi kom hem har vi bara pysslat lite. Jag klippte ner två blommor vi haft i ca 4 år.. Trodde inte det gick, men testade då jag egentligen bestämmt mig för att slänga dom och köpa nått nytt. Men det gick!!! Resultat: 
Taddda, som nya! Nästan! Haha! 

Theo ville till dagis så han hämtade sin ryggsäck.. Har man bara den med sig kan man iaf låtsas man är på dagis. 

Och innan läggdags hade vi lite bus och mys i soffan. Men i allt pussande och näsgnuggande kan man ibland glömma att fälla in tänderna!! 
Ajaj aj!! Haha! 

Hoppas ni alla har en riktigt härlig helg! 
Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar