fredag 12 december 2014

12 december

Ligger i sängen och kollar på Musikhjälpen! Supermysigt men jag börjar bli riktigt trött så snart ska jag sova. Stormen Alexander härja ute och Anton är påväg hem från Växjö. 

Idag har jag varit inne i stan och fixat naglarna så de är redo för jul och nyår 😉 lyxade till det riktigt rejält för att vara jag! 
Glitter för hela slanten ;-) så fräsigt så haha! 

Hann även med en lunch med bästa vän ❤️
Och så julhandlade jag och halva Växjö på maxi. Herreguuuud vad folk. Kom upp dit vid 10.40 och då fanns det knappt en parkering kvar. 😱 men det jag skulle få gjort hann jag med! 

Ikväll har jag plockat lite och sen myst med T i soffan. Som bad att få sova klockan 17.. Men för att slippa gå upp klockan 5 imorgon så gjorde vi lite fredagsmys (popcorn). Lyckades hålla honom vaken till halv 8. Hoppas vi få lite sovmorgon. Men och andra Sidan ska jag ställa klockan för att kolla lucia. Hur mysigt som helst ju! 🌟

Tjingeling! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar