måndag 8 december 2014

8 december

Tjooohoo nu är Musikhjälpen 2014 igång! Bästa juluppladdningen, skänk pengar. Minst en låt har alla råd med 😉 

Idag vaknade jag och mådde riktigt kasst, trodde jag skulle bli liggandes. Men med lite alvedon i kroppen lyckades jag baka pepparkakshuset och fick endel Mozartkulor gjorda. Nu ikväll har vi satt ihop huset och Anton hjälpte till att doppa Mozartkulorna i choklad. 👍 skönt att vara färdig med dom för jäkla vilken tid det tar. Phu! 
Fick smält socker på min tumme när vi skulle sätta ihop huset 😖 satanIgatan vad jäkla ont det gjorde. AJ AJ AJ!! Först nu sisådär 3 timmar senare känns det bättre. 

Imorgon ska pepparkakshuset dekoreras (glömde klart köpa non stop idag) sen blir det massa annat myspys på eftermiddagen! 

Men nu få jag nog ge upp Musikhjälpen för ikväll och krypa ner i sängen! 
Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar