fredag 5 december 2014

Skit fredag

Finns det inte någon slags lag om att fredagar ska vara den bästa dagen på veckan. Just nu känner jag att dagen kunde ju knappt vara sämre. Lämnade T på dagis ihopp om att jag skulle få så jäkla mkt gjort idag. Men allt jag tagit i ha ta mig tusan strulat. Jag strök två gardiner som skulle upp och när jag ändå hade igång strykjärnet kunde jag ju lika gärna stryka Antons skjorta han ska ha ikväll. Står och har strykigt halva skjortan när det plötsligt blir bruna fläckar. 😁 rostigt vatten rinner ur strykjärnet, som vi köpte för knappt 1 år sedan. PANIK sprayar jag på TaBort och handtvättar den (Självklart hade jag tvätt i maskinen). Tror att jag fick bort allt, så nu hänger den på tork. Fick gå upp till Agnetha och hämta hennes strykjärn. Ringer och berättar för Anton och då ber han mig att imprignera hans nya skor för han glömde det igår. "Det ska finnas nått hemma som jag läste gick att ta på skinn." Självklart glömde jag bort det, men kom nyss på det igen. Läste på våra sprayflaskor. Jo men det stod skinn på den ena flaskan.. Gick ut och sprayade men vätskan la sig bara som vatten på skon så jag tänkte att det va kanske fel ändå. Sprang in och hämtade en fuktigt trasa. Japp då är skon helt fläckig, på MINDRE än 1 minut.. Fy faaan vad trött jag blir! 😩🔫 

Ni förstår att jag har en skitdag eller? Hoppas bara den kan bli bättre! 😏 dock tveksam! Roligt att Antons jobb har julbord ikväll, undra vad som kommer gå fel där?! 
Tror inte fredagar är min favoritdag längre iaf! 

Bläää! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar