tisdag 30 december 2014

30 december

Det är som om djävulen tagit sig in hos Theo. 2,5års trots från helvetet har plötsligt dyckt upp på bara några dagar. Vi började dagen hur mysigt som helst med soffhäng och sen ut i snön! Testade snowracern och hade jätteroligt.
Sen tog vi pulkan ner till Ica och på Ica förvandlades han till en odåga. HUR kan det slå om så fort! Så fort han inte får som han vill blir han tokarg och lyssnar inte för fem öre. Må detta humör gå över fort. Jag med mina gravidhormoner som redan sprutar ur öronen får ju knäppen minst 1 ggn i timmen.. Tur att Anton är hemma några dagar till nu! 
Efter 40 minuters sömn på eftermiddagen kom pappa hit och busade lite med T. Det gäller att passa sig när det spelas bandy! Herregud vad ungen kan svinga!


Tack och lov för lekhjälp.. VAD fasen tänkte jag med när jag tyckte de va en bra ide att ta pulkan till Ica? Både rygg och fogar är helt förstörda känns det som. Mitt pucko. 

Nåväl nu ska jag snart i säng, men först ska nyårskläderna testas. Efter all julgotte kanske jag inte ens kommer i klänningen jag köpte för 2,5 vecka sen!!!! ;-) 
Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar