söndag 7 december 2014

7 december

Fick helt okej sovmorgon av lilleman till 8.20.. Ända va jag vaken ungefär en timme mellan 6-7.. Hade så ont i kroppen, ungefär som man legat i över ett dygn. Men tillslut lyckades jag somna om. 
På förmiddagen va Emma och Emilia här på fika. ❤️ 
Självklart blev det lite film på paddan och så fick Emilia hänga på när Theo drog igång sin favvo lek! "-sping" så de sprang omkring som två tokar! 

Strax efter tre började vi dra oss mot julmarknaden. Två grader och spöregn va väl kanske inte det mest optimala vädret 😏 men man kan inte få allt 😉 sen blev vi hembjudna på fika hos Agnetha och Arne. Alle va hemma en runda oxå!

Nu ikväll har vi klippt ut mallarna till årets pepparkakshus som Jag hoppas hinna få ihop under veckan. Det är så jäkla mkt denna veckan så jag har fått göra ett schema så inget ska glömmas. 

Så nu ska jag gå och lägga mig för att orka med ;-) Tjingeling 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar