tisdag 23 december 2014

23 december

Jag är så jäkla trött i ögonen ikväll att jag nästan inte kan hålla dom uppe. Det har varit stressigt och mycket de sista två dagarna. Det blir mkt förberedelser när man ska ha julafton hemma hos sig. Men jag ser så fram emot det. Idag har vi dukat och fixat. Som alltid kommer jag på grejer som tex städa ur ugnen fast egentligen kanske man inte behöver göra det just när det är så mkt annat. Eller en sån sak som att åka in och hämta båden som faktiskt kom till Växjö färg och tapet idag. Så varför inte sätta upp den 😝 haha! Men vill man hinner man. ;-) 

Var även hos barnmorskan idag, hon tyckte jag borde stressa ner lite. Men jag vågar inte för då kommer väl ungskrutten. Man har hört så många som gjort allt för att få igång förlossningen men det är inte försen de gett upp och vilat som det kommit igång. Så det är lika bra att hålla ångan uppe till nyår ;-) 

Ikväll har vi varit hos AoA på julmat. TACK GODEGUD för att det är sista dagen med julmat imorgon. Längtar däremot massa till fredag då det blir kalkonmiddag i Kalmar! ❤️ iaf så gick jag och T hem vid halv 9.. Kommer bli en lååång dag för herr Nilsson imorgon. Troligen kommer det inte gå att få honom till och vila på dagen. Vi få väl se hur det går! :-) 

Men nu ska den här morsan oxå gå och lägga sig. Få väl se när Anton ramlar in, har iaf sagt att det är uppstigning senast halv 8 imon! 

(Direkt bild från soffan, älskar att titta mot granen som står i ett hav av paket. Och ett bord som står dukat inför min absoluta favorit dag. Så tråkigt att allt är borta imorgon) 

Godnatt och HA EN RIKTIGT FIN JUL ALLA DÄR UTE! Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar