måndag 29 december 2014

29 december

Somnade tidigt igår och fick sova till 8.15 idag. Känner att sömnbristen börja komma ifatt så mitt största mission innan nyår är att sova/vila ifatt. Så ikväll satsar jag oxå på en tidig kväll! 

Imorse började vi med hemmamys framför tv.n i soffan! 
Tänk att denna lilla hand snart ska bli storebror till detta lilla men vilda pyret i magen! ❤️ 

Sen packade vi in oss i bilen för en tur in till stan.. "Ok med folk" skrev Erika, men fy tusan när jag kom in 😖 folk överallt och knappt någon parkeringsplats ledig. Nähe så snabbt har jag inte gått igenom Grand tidigare. Blärk, gå där inne med massa folk, vagn och tjock som en bulle. Hua! Men jag fick gjort det jag åkte in för iaf 👍 inga onödiga köp! ;-) 

Ikväll sen har vi bara tagit det lugnt efter middagen. T och A har lekt pirater som är favoritleken...vart det nu kommer ifrån?! Sen kollade de på flygplan, försöker få T att kolla på något annat än bilar. Haha! Och då passade jag på att ta ett bad! Så skönt! Lagom tills de va läggdags för Theo!
På sistånde har den där lilla skitungen testat oss vid läggdags. Tror vi har gått upp 3-4 ggn de sista dagarna då han varit uppe och sprungit om det ena och de andra. Inte för att han blir ledsen när vi går och lägger honom igen utan då vill han mest bara att vi ska "gosa mej"! Men idag hörde vi inte honom mer så jag tog en liten fika...:-) 
Varm chokladmjölk och lussekisse, men nästan en halvtimme senare tyckte jag det va några små tassande steg uppe. Så jag smög upp, men dörren va stängd. Öppnade försiktigt och där inne är lampan tänd och T sitter mitt på golvet och leker med sina julklappar.. Haha! Vår lilla busunge! ❤️ han blev så förvånad över att jag stod i dörren att jag inte kunde låta bli och skratta åt honom. Han tyckte nog själv att han varit supertyst. Han har blivit så himla stor! 

Imorgon ska vi leka hela dan! Förhoppningsvis blir det lite mildare så vi kan vara ute i snön!
Tjingeling 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar